جشن بزرگ یلدای نیکی مانند سال‌های گذشته اما به صورت برخط برگزار می‌شود. جشن یلدای نیکی دوشنبه ۱ دی ماه به صورت برخط برگزار می‌شود.

این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ در صفحات مجازی کانون نیکوکاری والعصر باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این جشن که همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و شب یلدا برگزار می‌شود، از خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت تقدیر خواهد شد.

اجرای برنامه برعهده سعید بیابانکی است. در بخش‌هایی از برنامه افشار مقدم به اجرای استندآپ کمدی و شهرام نیک‌یار به اجرای موسیقی می‌پردازد.

 یکی دیگر از برنامه‌های شب یلدای نیکی اجرای موسیقی سنتی توسط کانون موسیقی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران است. همچنین در بخشی از برنامه به مناسبت روز پرستار از زحمات ویژه کادر درمان تقدیر به عمل خواهد آمد.

شایان ذکر است‌؛ کانون نیکوکاری والعصر باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، در آستانه‌ی دوسالگی خود به مناسبت شب یلدا و ولادت حضرت زینب (س) این جشن را با مشارکت شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران و کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در صفحه کانون نیکوکاری ولعصر در اینستاگرام به آدرس kheyrie_valasr و در کانال آپارات کانون به آدرسwww.aparat.com/kheyrie_valasr  در این جشن شرکت کنند.