باسمه تعالی

فراخوان عضویت و فعالیت در کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران

دانشجویان ارجمند دانشگاه تهران؛

با سلام و احترام؛

می‌دانیم امروز فضای مجازی، مرزهای مجازی بودن را درنوردیده و در سراسر زندگی روزمره‌ی ما نقشی اساسی و بی‌بدیل دارد. نیاز به افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای و دانستن چگونگی رفتار و واکنش به پدیده‌های فضای مجازی یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز ما در این زمانه است. بدیهی است که در این زمان، افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای فردی و تلاش برای افزایش آگاهی عمومی، وظیفه‌ای مهم است که نیازمند مطالبه‌گری و مشارکت افراد دغدغه‌مند این حوزه است.

 به همین جهت، ما در کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران قصد داریم تا با اندیشه‌ورزی، آگاهی‌بخشی و تحلیل و بررسی مسائل روز حوزه رسانه، گام‌هایی هرچند کوچک را در جهت افزایش آگاهی عمومی جامعه نسبت به چگونگی کنش‌گری در فضای مجازی و رسانه برداریم.

از یکایک شما عزیزان، در صورتی که علاقه به حضور و فعالیت در کانون دارید دعوت می‌شود تا با عضویت و فعالیت در کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران،‌ در کنار هم گامی برای اعتلاء فرهنگ کشورمان برداریم.

به همین جهت برای کارگروه‌های زیر، عناوین تخصصی عنوان شده است که از افراد علاقه‌مند درخواست می‌شود در اسرع وقت با ارسال رزومه سوابق، اطلاعات تماس، حوزه و کارگروه مورد علاقه به نشانی Alireza.saba@ut.ac.ir ما را یاری فرمایید. همچنین به جهت آشنایی با برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون از پایگاه خبری کانون به نشانی utmasc.blog.ir بازدید فرمایید.

کارگروه‌های کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران و مهارت مورد نیاز هرکارگروه

کارگروه‌ نشریه هشتگ (توانمندی‌های لازم: تحریریه، ویراستاری، مترجم، طراحی و گرافیک)

کارگروه تولید و تنظیم محتوای چندرسانه‌ای (پادکست و کلیپ) (توانمندی‌ها: ایده پردازی، میکس و تنظیم و تدوین صدا)

کارگروه تولید محتوا برای صفحات مجازی کانون (اینفوگرافی و یادداشت) (توانمندی: تسلط به کار با فضای مجازی، نویسندگی، آگاهی از حوزه مباحث رسانه)

کارگروه برگزاری کارگاه های آموزشی و حلقه های مجازی (توانمندی: فعالیت‌های اجرایی و روابط عمومی)

با تشکر و احترام.

دبیرخانه کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران