کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در نظر دارد با مشارکت دانشجویان دانشگاه تهران، پردنبال‌کننده‌ترین رویداد خبری سال ۱۳۹۹ را انتخاب کند.

بر همین اساس کانون رسانه، ۱۳ عنوان مهم ملی و بین‌المللی خبری در زمینه‌های مختلف: فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و... را انتخاب کرده است تا میزان اقبال عمومی این حوزه‌های خبری میان دانشجویان دانشگاه تهران را بررسی کند. این رویدادهای خبری شامل: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نایب قهرمانی تیم پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، درگذشت مرحوم استاد محمدرضا شجریان، اخبار مربوط به مرگ‌ومیر، مبتلایان کرونا، ساخت واکسن کرونا، اخبار مربوط به بورس و آزادسازی سهام عدالت، ماجرای قتل رومینا اشرفی، ترور شهید محسن فخری‌زاده، پرونده اکبر طبری، کاهش تعهدات برجامی ایران، درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند بر اثر کرونا و افزایش نرخ یارانه‌های معیشتی از سوی مجلس می‌شود.

دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند از طریق بخش نظرسنجی‌های جامع سامانه فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه تهران به نشانی  cultural.ut.ac.ir و نهایتا تا ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در این نظرسنجی شرکت کنند و رویدادهای خبری و بستر اطلاع‌رسانی که بیشترین سهم در پی‌گیری اخبارشان داشته را انتخاب کنند. این بسترها شامل: صداوسیما، توییتر، اینستاگرام، تلگرام، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی است. برای مشاهده نحوه شرکت در این نظرسنجی از اینجا به ویدئوی آموزشی آن دسترسی پیدا کنید.